MAC'te Makyaj Yaptırmak


Herkese yeniden merhaba!

Bugün Ağustos(2017)'ta MAC'te yaptırdığım makyajdan bahsetmek istiyorum.

Öncelikle MAC'te iki farklı makyaj uygulaması var. Birincisi Ekpres Makyaj uygulaması diğeriyse Tam Makyaj uygulaması. Tam makyaj uygulaması detaylıca yapılan (takma kirpiğe kadar) bir uygulama ve bildiğim kadarıyla bir saat sürüyor. (250TL)


Benim yaptırdığımsa Ekpres makyaj uygulamasıydı. Bu makyaj uygulamasında makyajda bir kısma odaklanılmasını istiyorsunuz. Örneğin ben gözlere odaklanmasını istemiştim. Yarım saatlik ve daha az detaylı ve sade bir makyaj diyebiliriz buna. Ben gözlere odaklanılmasını istediğim halde ağır bir göz makyajım olmadı kesinlikle hatta biraz daha abartılı olmasını isteyebilirdim :D

Ekspres makyaj uygulamasının fiyatıysa 150TL oluyor. Ama bu fiyat dediğim şöyle bir olay:Siz bu makyaj için randevu alıyorsunuz ve makyajını yaptırdıktan sonra en az 150TLlik bir alışveriş yapıyorsunuz ve yaptırdığınız makyaj bedavaya geliyor. Benim MAC'te makyaj yaptırmak istememin en büyük sebebi buydu. Herhangi bir kuaför veya başka bir yerde gayet fahiş fiyatlara makyaj yapıyorlar ve o gün bitince makyajınızı sildiğinizde elinizde hiçbir şey kalmıyor ama MAC'te sıradan bir alışveriş yaptıktan sonra bedavadan makyajınız olmuş gibi oluyor. Hem de kullanılan ürünün kalitesinden de şüpheniz olmuyor. Bu açıdan düşünüldüğünde bence MAC makyaj uygulaması harika bir servis.

Kalıcılığı sizden fazlaca gelen sorulardan biriydi. Makyajım çok terlememe rağmen bozulmadı. Özelikle rujumun serisini hatırlamıyorum ama mat+gloss bir ruj uygulanmasına rağmen makyaj artistinin 12 saat kalıcı demesi doğruymuş o gün yedim içtim ama rujum neredeyse kıpırdamadı. (Tortu yapıyor mu diye sorulmuş hiç yapmadı bende.)

Makyajda benim en hoşuma gitmeyen kısım ten oldu çünkü hangi fondöten hatırlamıyorum ama biraz pullanma yaptı özellikle alın bölgemde Mac Fix-plus bu görüntüyü biraz düzeltti ama ben genel olarak daha doğal bir fondöten ve ten görünümünü seviyorum. Tabi bunu önceden söylesem dikkat ederlerdi diye düşünüyorum çünkü makyajın her aşamasında fikrinizi sorup ona göre ilerliyorlar.

Randevu kısmına gelelim. Evet, önceden randevu gerekiyor ama öyle 2 hafta öncesinden yer kalmadığını görmedim ben tam düğün sezonunda yaptırmama rağmen. Ben uygun olduğum saat 1 hafta öncesinden belli olduğu için 1 hafta önce almıştım randevumu. Ankara Panora mağazasında yaptırdım ama şuana kadar özellikle Ankara'da her Mac mağazasına çok övgü duydum Panora'da da bütün makyaj artistlerinin aynı eğitimi aldığı söylendi bana. O nedenle spesifik bir öneri yapmak istemiyorum ben de kişi seçerek gitmedim.

Son olarak kısaca aldıklarımdan bahsedeyim. O gün kullanılan ürünlerden seçmek zorunda değilsiniz istediğinizi alabiliyorsunuz ama ben maskara hastası olarak o gün uygulanan maskaradan(in extreme dimension 3D black lash) almıştım. Paletimde boş kalan iki panı tamamlamak için iki refil far(Cranberry ve Woodwinked) aldım bir de ve 170TL tuttu. 150 TL makyajdan düşüldü ve 20 TL ekstradan ödemiş oldum.

Özet olarak benim deneyimlerim bu şekildeydi. Tekrar yaptırır mısın deseniz evet derim hatta bu sefer Tam makyaj uygulamasını seçerim sanırım çünkü takılan kirpik bile sizde kalıyor ve alışverişinize makyaj hediye edilmiş gibi... Ayrıca bir makyaj parası ödemişim gibi hissetmiyorum ben :)
Atladığım bir nokta olduysa instagramdan veya bu yazıya yorum olarak sorabilirsiniz.
Kendinize iyi bakın!
Sonraki yazıda görüşmek üzere!

Youtube kanalım: Safiye Elmas

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Clinique Anti Blemish Oil-Control Maske