Ayak Soyucu Maske!



Herkese merhaba!
Çok ilginç bir ürün denedim: Ayak soyan maske
Maske gerçekten kendi ayak derinizi soyuyor!




Nasıl uyguladım?
Paketin içinden 2 tane ayak şeklinde çorap gibi ürün çıkıyor. İçi su dolu gibi. Kokusunda yoğun nane var hatta bir yerden sonra burnumu yaktı kokusu ama kötü olarak da algılamayın. Ayağınıza giyip 60-90 dk beklemeniz gerekiyor. Ben 60 dk beklettim ilk defa denediğim için. Sonrasında ayaklarımı duruladım, uygulama şeklim bu kadar. Maskeyi her gün her gün yapmıyorsunuz. Bir kez yapıyorsunuz ve üstünde yazısını görmedim ama tek kullanımlık olduğunu düşünüyorum, ben attım.

Sonrasında neler oldu derseniz: ilk 3 günde bir soyulma görmedim 4. günde bir anda soyulma başladı görünce inanamadım hatta fotoğraf çekip hikayeme atmıştım. Onu da aşağıda görebilirsiniz. Soyulma en problemli olan topuk bölgesinden başladı. 4-5-6-7. günler fazlaca soyulma yaşadım. Ayak parmaklarıma doğru geçti zamanla. Ve 13. güne kadar sürdü. Şöyle bir çıkarım yaptım ben: Maskeyi uyguladıktan sonra ne kadar çok ayak üstünde durduysam yürüdüysem soyulma o kadar hızlandı. O nedenle sizdeki soyulma günleri değişebilir, belki benden daha az hareket etmişseniz veya belki ayağınız daha az sorunluysa 5-6. günlerde soyulma başlayabilir.



Dediğim gibi toplam 13 gün sürdü. Bu süreçte ayağıma hiç peeling yapmadım, soyulan yerleri elimle soymadım. Sadece alttan çıkan yumuşacık deri canlılığını korusun diye Yves Rocher lavantalı ayak kremini kullandım arada.

Sonuçlar devam ediyor mu?
Evet, ediyor. Suanda 15 günden fazla oldu. Ayağımdaki sertlik gitti. O yumuşacık deri canlılığını koruyor. Bana kalırsa sürekli yapılabilecek bir maske değil çünkü çok güçlü etkisi. Ama 2 ayda bir veya ayağınız çok pütürleşmiş yumuşaklığını yitirmişse yapılabilecek bir maske.

Maskeyle ilgili bir küçük uyarım var: Özellikle 3. günden sonra ayak deriniz giydiğiniz çorap üstünde kalmaya başlıyor :D O nedenle evde beğenmediğiniz çoraplarınız varsa şiddetle onlara geçiş yapmanızı tavsiye ediyorum. Bir de sakın çorapsız dolaşmayın ve uyumayın sonra evin ve yatağın içinden derinizi toplamak zorunda kalıyorsunuz. :D

Son olarak, Gratis'ten aldığımı belirtmek istiyorum. Fiyatı da 12tl gibi bir şeydi. Almak isterseniz maskenin fotoğrafını filan gösterin çünkü ben bunu aradım ama hiç bulamadım, çok bilinen bir ürün olmadığından bilmeyebiliyor çalışanlar :)

Benim deneyimlerim bu şekildeydi, atladığım bir şey varsa sorularınızı yorumlarda veya instagram üzerinden sorabilirsiniz.

Sonraki yazıda görüşmek üzere!

Youtube kanalım: Safiye Elmas

Yorumlar

  1. Bence mukemmel bir urun herkese tavsiye ederim ayaklarim bebek ayagi gibi oldu

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

MAC'te Makyaj Yaptırmak

Clinique Anti Blemish Oil-Control Maske