Clinique Anti Blemish Oil-Control Maske



Herkese merhaba!

Bugünkü yazımda Clinique'in anti-blemish serisindeki yağ kontrol maskesinden bahsetmek istiyorum. Yaklaşık bir ay önce, bir maske arayışına girmiştim ve Sephora danışmanının tavsiyesi ile bu maskeyi  almaya karar verdim.

Ürünün özellikleriyle başlayalım. 100 ml, fiyatına değecek bir boyutta bu ürün. Üstelik az bir miktar kullanmak yettiği için uzun süre kullanabileceğime inanıyorum. Kullanım süresiyse 2 yıl.
Sivilceleri yok etmeyi, sivilce oluşumuna neden olan yağı almayı ve gözenekleri temizlemeyi vaad ediyor. Kil içeriyor.






Nasıl kullanıyorum?
Haftada iki defa kullanmayı tercih ediyorum. Satış danışmanının da önerisi üzerine, duştan sonra, gözeneklerim açıkken ve yüzüm iyice temizlendikten sonra uyguluyorum. Ben tercihen öncesinde peeling ve temizleme jeli uyguluyorum ki cildim ölü derilerden arınmış olsun ve ürün daha iyi sonuç verebilsin.
Göz ve dudak çevresi hariç yüzümün her yerine uyguluyorum. Çok çabuk kuruyor ve 5 dk sonrasında yıkamanız gerekiyor. Bu açıdan çok pratik bir ürün.
Görünürde yüzünüz çok gerilmiş gibi dursa da özellikle yıkadıktan sonra çoğu sivilce karşıtı veya karma-yağlı ciltler için olan ürün gibi ciltte gerginliğe sebep olmuyor. Bu da bence ürünü hassas ciltler açısından da kullanılabilir hale getiriyor.
Yüzümdeki maskeyi ılık su ile temizledikten sonra günlük rutinimdeki tonik, göz ve yüz nemlendirme adımlarını uyguluyorum. Sonrasındaysa yüzümün iyice temizlendiği bu günlerde nem maskesi uyguluyorum ki cildim nemi hapsedebilsin.

Şunu belirtmeliyim, kullanmaya başladığım dönemde yüzümde birkaç tane sivilcem vardı ve kullanmaya başladığım süre içerisinde sivilcelerim çıkıp sönmeye devam etti. Ancak yaklaşık 1-2 haftadır cildimde hiç sivilce oluşmadı. Ürün hakkında sivilce çıkarıyor şeklinde yorumlar okudum bu nedenle bu kısma değinmek istedim. Bazı ürünler cildinizin alt katmanında çıkmaya hazır olan sivilceleri çıkartır ve sonrasında sivilcelerinizin gerçek anlamda kuruduğunu görürsünüz. Bu nedenle 1-2 hafta kullanıp "Cildimde sivilcelenme yaptı." düşüncesiyle bırakmayın bence.



Benim Yorumlarım
Ben gerçekten çok sevdim. Maskeyi uyguladıktan sonra cildimdeki temizliği gözle görebiliyorum. Sağlıklı, temiz bir görünüm veriyor cilde. Ancak sivilceleri direk kurutuyor diyemem. Çok sivilceleri olan ve sivilce kurutucu ürün arayanlar yerine cildi sivilceye daha az meyilli olup sebum dengesi, siyah noktalar için çözüm arayanlar kullanmalı, bana göre.

Hassas bir cildim olmasına rağmen uyguladıktan sonra cildimde gerginlik ve kızarıklık yaratmıyor oluşu da en büyük artısı diyebilirim. Hem karma hem hassas cilt tipine sonuç verebilen nadir ürünlerden biri.

Clinique maske yazım burada bitiyor. Benim gibi bir cilt tipine sahipseniz ve bu şekilde bir maske arayışındaysanız kesinlikle tavsiye ediyorum.
Eğer bu ürünü denediyseniz yorumlarınızı bekliyorum. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!


instagram: oopslovepink
Youtube kanalım: Safiye Elmas

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

MAC'te Makyaj Yaptırmak